Egykezes sikerek

Fejleszd tökélyre a kulacs elérést, és más egy kezes műveleteket az alábbi egyensúlyi és kerékpározási gyakorlatokkal

1. gyakorlat: egy kéz a kormányon, a másik szabadon

Az egy kézzel bringázás biztonsága könnyen megszerezhető. Így lehetővé válik enni, inni, jelzéseket adni a szabad kézzel. Tartsd a jobb kezedet a kormányon a felső hajlat közelében (egyenes kormány esetében a markolaton). Tekerj 6-10 m-t, majd cseréld meg a kezeket.

2. gyakorlat: Egyenesedj fel, nézz hátra

A gyakorlat segít a könnyed hátrapillantás biztonságos kivitelezésében. A gyakorlat kiinduló poziciója megegyezik az előző gyakorlatéval. A bal kéz a test mellett lóg. Helyezd át a testsúlyodat a jobb kezedre. Forgasd a törzsed balra és nézz hátra a bal vállad felett úgy, hogy a medence, a térdek és az első kerék egyenesben maradjon. A bal kezedet lassan mozgad a hátad közepére, érintsd meg a csuklóddal farokcsontodat. Végezd a gyakorlatot 10 szer egymás után, közben folyamatosan pedálozz előre. Ismételd meg ugyanezt a másik oldalon is.

Célszerű a gyakorlást egy üres parkolóban, vagy egy csendes utcában végezni mindaddig, amíg a mozdulatok rutinná nem válnak. Ezt követően végezd a gyakorlatot kiindulásként a következő feladatokhoz.

A kulacs elérése

Egyszerűbb (és biztonságosabb) mindig ugyanazt a helyet elérni. Ha két kulacsod van, ürítsd ki először azt amelyik elől van, majd cseréld meg a két kulacsot. Állj meg a cseréhez.

A forgalom megtekintése a hátad mögött

Kezd a 2. gyakorlatban leírtakkal. Fontos: lazítsd el a válladat, akkor nem rántod el a kormányt.

Előhalászni valamit a jersey zsebéből

Legyen stratégia az elhelyezésben. A telefon és a kaja az oldalsó zsebekbe kerüljön. A szerszám mehet a középső zsebbe, nincs rá szükség tekerés közben. Mindig ugyanoda kerüljenek a dolgok!

Irányjelzéshez